Dacă un produs achiziționat de la Discit nu te mulțumește, îl poți returna în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:
1. Ca să returnezi produsele cumparate de pe Disict.ro - Jocuri educative pentru copii trebuie sa faci o cerere de returnare produse si sa astepti sa iti confirmam cererea.
2. Inainte sa faci cererea asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de returnare de mai jos.
Cum returnez produsele?
Pentru a face o cerere de returnare de jocuri la Discit - Jocuri educative pentru copii trebuie sa accesezi contul tau sectiunea „Istoricul comenzilor” – Detalii, sa alegi unul sau mai multe produse din comanda si sa dai click pe „Cere o returnare” in partea de jos a detaliilor comenzii, dupa ce completezi campul de mesaj.
Mesajul trebuie sa contina:
- data la care comanda a fost primita de tine
- daca doresti rambursarea banilor sau un credit de cumparaturi (daca alegi rambursarea banilor te rog sa specifici un cont bancar, banca si numele pe care este deschis acel cont, pentru rambursare).
- motivul returnarii produsului.
Te rugam sa efectuezi aceasta operatiune in maxim 30 de zile calendaristice de la data livrării/ ridicării.
Dupa efectuarea cererii de returnare vei primi in cateva zile aprobarea sau refuzarea cererii tale. Atunci te rugam sa chemi un curier care iti va ridica comanda si o va aduce la noi. Poti urmari stadiul returnarii produselor din contul tau sectiunea „Returnari de produse”.
Dupa ce vom primi produsele in stare buna de la tine, vom procesa cererea ta de rambursare daca este cazul. Rambursarea se efectueaza la 5-15 zile lucratoare de la primirea produselor de catre noi.
Conditii de returnare produse
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul si ambalajul acestuia nu sunt deteriorate in nici un fel.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat, daca acestea exista.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, taieturi, lovituri, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele cerute spre returnare, dupa verificarea pachetului primit de la curier, preluarea va fi refuzata, sumele nerambursate iar in cazul in care vi s-a emis un voucher acesta nu va mai fi valid.
Cardurile cadou nu pot fi returnate
Bine de știut
Dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:
- Voucherul nu este transmisibil dar se poate cumula cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
- Perioada de valabilitate este de 3 luni;
- Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă.
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
- Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în cererea de returnare sau pe card, dacă ai plătit online;
- Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 17 zile calendaristice;
Ai returnat o comandă pe care ai achitat-o integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?
Reactivăm voucherul și îl mai poți aplica o data. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
Ai achitat parțial cu voucher?
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile
Bizone Advertising prin discit.ro, producator jocuri educative pentru copii, isi rezerva dreptul de a limita serviciul "Retur in 30 de zile" in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Vatamarea valorii produsului returnat
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica produsele înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, cumparatorului i se permite să testeze și să verifice produsele pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a jocului.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a produselor, cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Anume va analiza in amanunt etichetele si ambalajul, va deschide, fara a deteriora ambalajul, pentru a vedea continutul.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării jocurilor sau jucariilor.
In cazul in care cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat produsele într-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii produselor.
Accesoriile aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din el. Ca urmare, cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
In cazul produsele returnate ce prezinta urme de uzură se accepta finalizarea returnarii si rambursarea lor numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs recondiționat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor sau manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice scadere a valorii produselor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării lor este in responsabilitatea cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al produsului returnat, vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diferenta valorii jocului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de uzura va fi comunicata catre cumparator la receptionarea produselor returnate.